Reklamace
Reklamace zboží
U nás v MOOD nails nám záleží na tvé spokojenosti, a pokud bys měl/a problém s naším zbožím, rádi ti pomůžeme. Pokud zjistíš, že zakoupený produkt má vadu nebo neodpovídá popisu, postupuj podle následujících kroků:
Jak reklamovat zboží?
-
Kontaktuj nás co nejdříve
Pokud objevíš vadu, kontaktuj nás na e-mailu info@moodnails.cz nebo na telefonu +420 777 443 304. Uveď prosím číslo objednávky, podrobný popis vady a připoj fotografie, které vadu dokumentují. -
Vyčkej na naše pokyny
Jakmile obdržíme tvou reklamaci, co nejdříve tě informujeme o dalším postupu. Může se jednat o opravu, výměnu nebo vrácení zboží, záleží na povaze reklamace. -
Vrácení zboží
Pokud bude reklamace uznána, pošleme ti pokyny k vrácení zboží. Náklady na vrácení hradíme my. Doporučujeme používat sledovatelnou zásilku, abys měl/a jistotu, že zboží dorazí v pořádku.
Jaké zboží lze reklamovat?
- Zboží, které je vadné při převzetí.
- Zboží, které neodpovídá popisu na našem e-shopu (např. barva, konzistence, množství).
- Zboží, které je poškozené během dopravy.
Reklamace nelze uplatnit v následujících případech:
- Zboží, které bylo používáno v rozporu s návodem.
- Zboží, které bylo poškozeno nešetrným zacházením nebo neodbornou manipulací.
- Zboží, které bylo vráceno po více než 14 dnech od převzetí bez řádného postupu.
Vrácení peněz
Po uznání reklamace a obdržení vráceného zboží ti vrátíme peníze na tvůj účet, a to do 14 dní od přijetí zboží.
Pokud máš jakékoliv dotazy ohledně reklamace, neboj se nás kontaktovat. Jsme tu pro tebe, abychom vše vyřešili co nejrychleji a k tvé spokojenosti.
info@moodnails.cz
+420 777 443 304