osobní odběr po předchozí domluvě na adrese Křivá 5, Praha 3 Žižkov, 130 00 | +420 777 443 304 | @moodnailscz | info@moodnails.cz

Reklamace

Reklamace zboží

U nás v MOOD nails nám záleží na tvé spokojenosti, a pokud bys měl/a problém s naším zbožím, rádi ti pomůžeme. Pokud zjistíš, že zakoupený produkt má vadu nebo neodpovídá popisu, postupuj podle následujících kroků:


Jak reklamovat zboží?

  1. Kontaktuj nás co nejdříve
    Pokud objevíš vadu, kontaktuj nás na e-mailu info@moodnails.cz nebo na telefonu +420 777 443 304. Uveď prosím číslo objednávky, podrobný popis vady a připoj fotografie, které vadu dokumentují.

  2. Vyčkej na naše pokyny
    Jakmile obdržíme tvou reklamaci, co nejdříve tě informujeme o dalším postupu. Může se jednat o opravu, výměnu nebo vrácení zboží, záleží na povaze reklamace.

  3. Vrácení zboží
    Pokud bude reklamace uznána, pošleme ti pokyny k vrácení zboží. Náklady na vrácení hradíme my. Doporučujeme používat sledovatelnou zásilku, abys měl/a jistotu, že zboží dorazí v pořádku.


Jaké zboží lze reklamovat?

  • Zboží, které je vadné při převzetí.
  • Zboží, které neodpovídá popisu na našem e-shopu (např. barva, konzistence, množství).
  • Zboží, které je poškozené během dopravy.

Reklamace nelze uplatnit v následujících případech:

  • Zboží, které bylo používáno v rozporu s návodem.
  • Zboží, které bylo poškozeno nešetrným zacházením nebo neodbornou manipulací.
  • Zboží, které bylo vráceno po více než 14 dnech od převzetí bez řádného postupu.

Vrácení peněz

Po uznání reklamace a obdržení vráceného zboží ti vrátíme peníze na tvůj účet, a to do 14 dní od přijetí zboží.

Pokud máš jakékoliv dotazy ohledně reklamace, neboj se nás kontaktovat. Jsme tu pro tebe, abychom vše vyřešili co nejrychleji a k tvé spokojenosti. 

info@moodnails.cz
+420 777 443 304